piątek, 26 czerwca 2015

Podsumowanie

Witajcie :)

Właśnie wróciłam z zakończenia roku, nadszedł czas podsumowań. To był owocny rok, przeprowadziliśmy wiele akcji, które cieszyły się wielkim zainteresowaniem. Oczywiście najbardziej dziękujemy za udział i zaangażowanie w akcję oddawania krwi. Dziś zostały wręczone Listy Gratulacyjne dla uczniów, którzy po raz pierwszy oddali krew i stali się honorowymi dawcami krwi. Ja również stałam się szczęśliwą posiadaczkę tegoż listu.

Od siebie chciałabym dodać tyle, że niezmiernie miło było mi pracować w szkolnym kole Pcka, będzie mi tego brakować. Niestety w przyszłym roku będę musiała głównie zająć się przygotowaniami do matury, ale obiecuję, że nie przestanę pomagać i w miarę możliwość zawsze chętnie pomogę :)

Teraz życzę Wam szczęśliwych wakacji i odpoczynku po ciężkim roku nauki. Do zobaczenia we wrześniu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz