niedziela, 19 kwietnia 2015

Krwiodawstwo 19.03.2015r.

Witajcie :)

W dniu 19 marca kolejny raz uczniowie naszej szkoły mogli oddać krew. Tym razem zgłosiło się 50 osób, a 42 oddały krew. Musze przyznać, że to krwiodawstwo jest mi szczególnie bliskie, ponieważ pierwszy raz prócz zajmowania się sprawami organizacyjnymi sama mogłam oddać krew. Przyznam, że na początku miałam pewne obawy, ale świadomość tego że mogę komuś pomóc przezwyciężyła ten strach i udało się. Jak było? Jeśli boisz się oddać krew, ponieważ myślisz że jest to bolesne to się mylisz. Pewnie już nie raz czułeś gorszy ból, to na prawdę nic nie kosztuje a może uratować komuś życie. Jestem na prawdę zadowolona, że mogłam chociaż w taki sposób pomóc. Teraz to ja oddaje krew, kiedyś może być ona potrzebna mi. Zazwyczaj tylko oczekujemy pomocy, najpierw dajmy trochę od siebie :) W naszej szkole nie brakuje ochotników, uczniowie szybko się mobilizują i chętnie pomagają. Już teraz w imieniu swoim i opiekuna szkolnego PCK-u p. Moniki Łazęckiej chciałabym serdecznie podziękować trzecioklasistą, którzy z wielka chęcią brali udział w oddawaniu krwi. Jesteście wielcy, dziękujemy! :) A teraz kilka zdj z naszej akcji:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz